Tuesday, February 23, 2010

what will I be in future??


macam mane ak nnt mase akan datang??..

will i still remain the same or changing to the better or to the worst..
while i'm thinking about future, i'm also stuck thinking about the present..
about the world, people and myself...
will there be a future??...ade ke future??
sbb bumi smkin lame smakin musnah dimamah mase...
manusia pon makin hari makin leka...
i admit sometimes ak pon leka ngan hal keduniaan...
hal keduniaan yang makin lame makin pelik...

ak smakin lame smakin takut...
afraid of the future...what will happened to me..??can i make it??
to much thinking may drive me crazy...

papepon..
i have my own prinsip...stick to it...
and also...harap that ak berjaye in present and future...
dunie dan akhirat..
INSYA-ALLAH..
and wat papepon mesti ikhlas...
btollah...
tanpe mengharapkan balasan...
tanpe mengungkit...

dan mase depan...
ak mengharapkan yang terbaik...
dan ak harap ak berade di track yang btoll...
ak harap hati ak tak terbalik to anything bad that i've seen i hate that happened surround me...
kuatkan lah hati ak YA ALLAH...

be strong and tabah on everything that happen to me..
i am me...and nothing to worried about...
i trust myself and i love myself..
jadi lah yang terbaikkk...



2 comments:

haziq said...

insyaallah..
hoho..

~conangirlz~ said...

yup..bumi mkin tua..n skang, mcm2 berlaku..anythng can happen..hope, kite makin berusaha utk lebih baik n sentiasa meningktkn keimanan..i wish u can gapai matlamat hidup u..weee~~