Sunday, May 26, 2013

random thought from heart

kamu...

"kita akan bertemu orang yang salah sebelum dipertemukan orang yang betul"

ayat ni memang terpahat dalam hati sehingga kini...
dengan diri yang kurang kematangan diri...sesungguhnya aku seorang yang khilaf dahulu...(sepatutnya ayat ini lebih menjurus ke kau sbb org yg salah itu adalah aku...ikhlas dari hati aku susun sepuluh jari ingin memohon maaf jika dahulu aku menyakitkan kau in any kind of way...maaf)

yang pasti seketika aku bersama kau dulu, sesungguhnya ia pengalaman yang aku genggam rapi hingga ke akhir hayat..walau kita tiada ikatan secara lahiriahnya tapi kau masih saudara seislamku dan akan selalu aku doakan kebahagian dan kejayaan kau didunia juga diakhirat...

segala nasihat yang diberi akan diaplikasikan supaya aku sentiasa berada di jalan yang betul...in shaa Allah... semoga kau mencapai matlamat kau didunia juga diakhirat sana...terima kasih atas segalanya...sesungguhnya perasaan juga pengalaman ini akan ku simpan untuk dijadikan kekuatan meniti hari untuk mendapat keredhaanNYA....

assalamualaikum....

No comments: