Thursday, December 19, 2013

jatuh

jatuh
jatuh untuk kedua kali

kali pertama jatuh
aku tak hargai
dan berlalu ia pergi

kedua kali jatuh
jatuh dari jauh
takde yang sambut

aku ingat aku kuat
boleh hadapi dengan hebat
tapi malangnya
aku tak knal diri
tipu dengan perasaan sendiri

untuk lupakan kau mmg lama
tapi akan ku cuba
sebab bahagia kau, itu utama
pasal aku, hanya masa

masa akan buat aku belajar
belajar untuk kawal perasaan
belajar untuk terima hakikat
belajar untuk utamakan yang lebih penting
belajar untuk redha dengan ketentuanNYA
aku percaya hidup aku ditulis yang terbaik untuk aku
aku percaya itu

3 comments:

omong kosong said...

aku tau kau kuat!

hamdya said...

harimau kuat....woot woot...

kupu-kupu_cinta said...

be strong syg. kami ada untuk kamu... kita boleh bahagia bersama~ jgn pts harapan utk terus mencari bahagia..