Monday, November 10, 2014

Bebaskan...let it go...

Orang tak paham...memang takkan faham and takkan faham sampai bila2....tapi yang pasti hidup aku skarang totally 360 degree berubah...hidup da x mcm org normal...sme mende kne jage....sme mende nak wat kne jage...walhal umur 25 tahun...yap da lame da hidup aku ni kalo ikutkan...tp 25 tahun org lain x sme mcm 25 tahun aku alami skarang....orang takkan penah faham and selamanya x akan faham apa yang aku rasa....org sme mengejar membina mimpi...aku masih disini...nampak macam okey tapi struggle aku hanya aku yang paham... aku yang aku idamkan hari ni x same ape yang ak idamkan sebelum ni..apa yang aku harapkan hari ni x same macam apa yang ak harapkan seblum ni...ranting and ranting all over the place....kadang aku harap sme ni mimpi...

Bebaskan negatif...kembali positif...aku ni sensitif sejak akhir2 ni..and yeah...akan cube perbaiki dari masa ke masa...

No comments: