Sunday, April 26, 2015

hadiah

hidup ni kita kne sedar dan berterima kasih kepada apa yang ada di sekeliling...dari nyawa ke oksigen ke manusia2 istimewa yang berada di samping kita..makan pakai pon cukup...bernafas lagi...macam mane kita bersyukur dengan segala nikmat tu...sekarang ni bila aku berada di sekeliling rahmat Allah swt, ia menyedarkan aku untuk mendekatkan lagi aku dengan cinta DIA..in shaa Allah..sebab dari segala rezeki yg ade, kadang minitis air mate ni sebab cinta Allah swt tu hebat...dier beri segala...dari apa yang kita nampak smpai ape yg kita x nmpk tp melengkapkan kita...if ur get what i mean..nikmat dan cinta physically n spiritual....sekarang ni tinggal aku je...mcm mne aku berterima kasih dengan cinta ni dan terus kejar cinta hakiki...terima kasih pada cintaNYA yang diberi disaat diri vulnerable n struggle...aku sayang sme hadiah2 Allah swt ni n aku cherish each one of it..nikmat Allah swt ni indah...dalam x sedar Allah swt comfort me with cinta dan nikmatNYA..its just aku, ape aku wat utk discover n thank HIM for that....nikmat yang terhingga ni dari manusia iaitu keluarga sahabat to everything that makes me alive...makes me still live and breathe till now...alhamdulillah...thank u Allah swt...skang tinggal istiqamah utk sentiasa kejar cinta hakiki milik Allah swt...always n forever...

No comments: