Sunday, October 18, 2015

perempuan

ya perempuan...
perempuan boleh jadik kekuatan...sumber kekuatan...
tp perempuan juga boleh jadik sumber fitnah...
perempuan boleh bawak lelaki ke syurga
dan perempuan jugak boleh tarik lelaki ke neraka...

takutnya jadik perempuan....jujurnya takut...
berharap segala kekhilafan aku...aku tidak menarik mana mana lelaki lebih lebih lagi keluargaku ke lembah dosa...menjadi satu fitnah...jika aku telah dan sedang melakukannya aku mengharap pengampunanMU...dan bawa aku supaya sentiasa berada dalam jalanMU.....

oleh sebab tu segala pengharapan...segalanya, semuanya akanku letakkan kepada yang ESA...
Allah swt denga segala keluhan segala harapan...segalanya...
letakkan semuanya...
terima dengan minda yang selalu mengagumi kebesaran ilahi dengan lidah yang tidak putus dibasahi dengan zikir dengan hati yang redha atas ketentuanNYA...semuanya...
sebab DIA lebih mengetahui sedang kita tak mengetahui apa apa...

No comments: