Friday, February 12, 2016

should it be confuse atau dilema

kadang rasa macam aku ni tak cukup bersyukur ke?
everything happen for a reason kan...ketentuan yang tuhan tau kite boleh bawak semua ni...
tapi for some reason aku macam tak percaya kat diri sendiri...
aku boleh ke kecapi ape yang aku nak kecapi seblum ni...
aku tolak semua yang datang...opportunities tolak aku bila aku datang...
jadik patut ke aku buat macam tu...betul ke keputusan aku tu...
dia buat aku rasa aku tak layak kecapi apa yang aku nak..
maybe tuhan bagi rasa ni supaya future aku bersesusaian dengan condition aku...
condition aku sekarang...kan....and lagi satu its 'bersesuaian' a real word fana? suka hati kau je hembus...ntah lah...keliru ke ayat yang mudah untuk condition aku skarang ni...dilema maybe? ntahlah...semoga akan datang aku nampak ape yang aku tak nmpk sekarang ...aku percaya Allah swt tetapkan segalanya yang terbaik untuk aku dunia akhirat..tapi aku pon kene usaha jugak...so chayouk2 utk diri senirik....amin.... semoga Allah swt tetapkan segala yang terbaik dunia akhirat kepada semua yang aku kenal juga yang membaca ni...aminnn...

No comments: