Tuesday, August 25, 2009

today!!

hari hari bese tp sangat mngecewakan diri ini...frustrating maybe word dat suit me now.. y is it happen to me... y and y... why me??
what is da problem??...nguhuhuhu....i know dat i cant continue fasting about 1 hour b4 berbuke...i am so frustrating with myself right now...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....(sob2)

but bcz of my frustration i edit some pitcha to forgot the 'thing' dat happen to me...huhuu

hari nih i wearing stripe socks pastu ajim pon pki...as a result dier soh amik gambo...then ak edit then ak upload...ngahahah...

then da next thing me n my rumate wearing tudung bunga2 which mcm setahun skali jek nak pki...tp ngahahha...becz of da strangenest i want to upload da pitcha...ngahahaha...


and dis is pitcha da day when me teha dayah yana go fer shoppin...barang dapur..ahahha...lawak2...tp dayah was in the other car....nih kami di dalam kete burn...yana lookin weird as always in da pitcha...ngahahah....



and introducing my forth rumate..ngahaha...mellina a.k.a mel...bdak nih cute lorrr..kcik saja...ngahahaha...


da la tuh..rht la daku...huhuhu...

2 comments:

illiana kakde said...

comelye sy~
huhu

hamdya said...

gedik...huhuuh...bdak gilakkk...