Sunday, June 28, 2015

bukak chapter lame kejap

satu lagi rasa yang terpendam
lepas habis berbicara wah gitu ayat...lepas lepak2 borak dengan member lame...
satu ketika dulu pernah rapat macam adik bradik...tapi skarang kami masih berkawan cuma vibe tak macam dulu sebab ak faham masing2 ada hidup masing2....but the good thing and positive thing is no hard feeling...masing2 matang....good for us...

realize something that moment dlu aku precious walaupon ending macam hape...
bg aku jujurnya ending dlu bknlah selamanya...kita masih kawan...yg dlu tu pon jadi sebab khilaf masing2, most of part perhaps khilaf aku...mase tu masing2 budak2...percaturan tak cukup matang...aku faham mess upnyer aku perasaan aku dulu pon ada kaitan dengan apa yang aku alami, sakit yg aku alami...skarang baru aku sedar seme tu...sorry tu nmpk mcm mudah tapi ttp nak ckp sorry for everything...pape pon...sahabat aku yang satu ketika dulu pernah bersama, i hope u guyz always happy and jumpe bahagia yang korang idami...may Allah swt bless us dunia n akhirat....in shaa Allah....thank u for the memories....bajet korea skit...sarangheyo...

closure for this chapter...done...

No comments: